علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

دزد بی حیا

1392/11/26 7:44
نویسنده : مامان تربچه
217 بازدید
اشتراک گذاری

خبرهای رسیده از سرحد حاکی از آن است که پریشب خانه عمو رو دزد زده. زن عمو رفته بوده دیدن مامانش که مریضه. شازده پسر اصفهان پیش خواهرشه ظاهرا رفته اونجا درس بخونه. دختر کوچیکه هم که خوابگاهه.

ساعت 8:30-8 شب بوده که عمو تنها خونه بوده. دو نفر از رو دیوار می پرن تو حیاط و عمو می ره لب پنجره ببینه صدای چیه که دزدای بی حیا از پنجره حمله می کنن به خونه. چاقو کشی هم می کنن و خونه رو به هم می ریزن. اما نمی تونن طلا پیدا کنن. همون اول تلوزیون رو می پیچند و بر می دارن. موتور محمد رو می دزدن، بعد هم 300تومانی پول و تفنگ رو پیدا می کنن بر می دارن و دیگه نمی دونم چی. از عمو سراغ زنش رو می گیرن عمو می گه الان می یاد با چماق می افته به جونتون!(ایولتشویق

خلاصه وقتی داشتن می رفتن عمو دنبالشون می ره که تهدید می کنن شکمش رو پاره می کنن و خلاصه فرار می کنن. دیشب بابا با عمو صحبت می کرد که خدا رو شکر ضربه کاری نزدن و دوجا چند تا بخیه خورده. خدا رحم کرده نکشتنش! والا! اینا خیلی بی حیا بودن که اینطوری با چاقو ریختن خونه رو غارت کنن! 

الان آگاهی دنبالشونه بگیرتشون اگه سهل انگاری نکنن و درست پیگیری کنن. خلاصه همه ناراحت شدیم بیشتر به خاطر پررویی دزدا اما خوشحالیم که عمو سلامت هست. به قول مامان اگه عمو خونه نبود و می یومدن خونه رو می روفتن آدم اینقدر ناراحت نمی شد!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله طاهی
22 بهمن 92 9:28
زبان قاصر ماند از این همه پرویی :||||| وقعا همینطوره. ان شالله پیدا می شن. زن عمو اینا که می خندن و تعریف می کنن. البته نه این که ناراحت نباشن بلکه امیدوارن
خاله پري
24 بهمن 92 7:59
از ديروز كه شنيدم تا حالا هنوز تو شوكم...ديروز كلي گريه كردم ..نميدونم چرا اينقدر اثر بدي روم گذاشت اين ماجرا...ايشالا پيدا بشن و به سزاي كارشون برسن نامردا...از هر چي ل..ر بود بدم مي اومد الان متنفر شدم... وا برای چی؟ این یه تلنگره برای بقیه و البته خود عمو اینا که احتیاط بیشتری بکنن. خدا رو خیلی شکر که عمو آسیب جدی ندیده. ما که کلا شبا در رو قفل می کنیم می خوابیم. بابا قبلا بهمون می گفت گوش نمی کردیم. هر شهری، قومی، ملتی با هر مذهب و دینب آدم نخاله داره آدم خوب هم داره نمی شه تعمیم داد به همه.