علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 19 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

life plan for new year

1403/1/5 12:26
نویسنده : مامان تربچه
105 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم از کجا شروع کنم. از وقتی مامان درگیر بیماری شده بیشتر به پزشکی فکر می کنم اما از طرف دیگه مشغله ام خیلی زیاده. نگران بچه ها می شم که شاید نتونم درست مادری کنم براشون. چندماهی که آیلتس می خوندم خیلی سخت گذشت. دوست دارم بیشتر با بچه ها وقت بگذرونم و نزدیک بشم بهشون. 

1- اهمیت بیشتر به سلامتی خودم:  تغذیه بهتر و سالم تر، مصرف منظم تر داروهای مکمل، ورزش منظم

2- آرامش ذهنی: خواندن قرآن، مدیتیشن، دعا خواندن، نماز با خلوص خواندن

3- سعی کنم نماز اول وقت بخوانم و نگذارم نماز قضا شود.

4- شب ها زودتر بخوابم و صبح ها زودتر از خواب بیدار بشم.

5- منظم تر به اداره بیام صبح ها فکر اساسی برای به موقع سر کار اومدن بکنم.

6- دو روز در هفته کلاس یوگا رو برم.

7- کارهای اداره رو به موقع تحویل بدم.

8- کتاب بخونم. ماهی یک کتاب.

9- به کارهای زیبایی و آرایشی خودم بیشتر برسم.

10- با همه مهربانتر باشم خصوصا اول مامان و بابا و حمزه و بچه ها و بعد بقیه.

11- تا جایی که بتونم به بقیه کمک کنم مالی، فکری، دستی، درسی و ...

12- خانه و آشپزخانه منظم تری داشته باشم.

13- برنامه غذایی متنوع تری برای بچه ها بچینم.

14- به دروس محمدباقر بیشتر رسیدگی کنم و به کارهای علی نظارت بیشتری داشته باشم.

15- به تفریحات بچه ها بیشتر رسیدگی کنم مثل بردن به مراکز بازی فکری و ورزش و شنا و توپ بازی و... و با بچه ها بیشتر بازی کنم.

16- زبانم رو تقویت کنم: از کتابهایی که دارم شروع کنم. روزی حداقل نیم ساعت.

اللهم اشف کل مریض

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
5 فروردین 03 12:48
امیدوارم حال مادرتون زود تر خوب بشه&hearts️✨️