علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

ابوتوس

1391/12/8 12:45
نویسنده : مامان تربچه
320 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز آغاها و آناها رفته بودن شهرستان برای تشییع جنازه دختر عموی اسلا. بماند که خبر تکان دهنده و ناراحت کننده ای بود و ما از جزئیاتش هنوز چیزی نمی دونیم. خلاصه قرار بود من و بابایی کلید برداریم که دوتایی یادمون رفته بود و بابایی هم سوئیچ زاپاس رو برده بود(چون شب قبلش تو با سوئیچ اصلی که کلیدای خونه هم روش بود، بازی می کردی و من یواشکی از دستت گرفتم و گذاشتم تو جا کلیدی اما بابایی همه جا رو گشته بود دنبالش جز جا کلیدی) و ما پشت در موندیم. عمه می خواست خونه تکونی کنه یا شایدم استراحت کنه و من نمی خواستم مزاحمش باشیم. تصمیم گرفتیم بریم خرید عید. تو هم نه کلاه داشتی نه کاپشن و نه کفش و نه شلوار. با دایی مهدی رفتیم خوابگا و دایی زحمت کشید تو رو با خودش برد تا ما راحتتر بگردیم. من هم فوق العاده خسته بودم و هنوز راه نرفته پاهام درد می کرد 5.30 صبح بیدار شده بودم صبونه آماده کنم و بعد کار و بعد کلاس و 2 ساعت الافی (علافی!؟) و بعد هم خرید!!!

چند تا اسباب بازی واست خریدیم. سری قبل که اومده بودیم خرید گریه زاری می کردی که برات اتوبوس بخریم اما برات حلقه گرفته بودیم و من هم به بابایی می گفتم براش نخر که فک نکنه هرچی خواست باید گریه زاری کنه! خودم ته دلم ناراحت بودم اما این سری خریدیم با هواپیما و موتور و مسواک و یه جفت دمپایی قرمز.

دیشب به قدری با این اتوبوس یا به قول خودت ابوتوس بازی کردی که دیگه سرم داشت گیج می رفت... شیشه رو گرفتی و اسباب بازی ها رو جمعشون کردی بغلت و رفتی تو رختخواب. من هم چراغا رو خاموش کردم تا بخوابیم. حالا از 12 گذشته. شیرت که تموم شد ابوتوس به بغل آروم آروم رفتی تو سالن و بعد رو مبل و چراغا رو روشن کردی و دوباره بازی. کلی بهت خندیدیم. از ذوق خوابت نمی برد. صبح هم می بردمت پیش عمه چشماتو نیمه باز کردی گفتی ابوتوس ماما ابوتوس. من هم گذاشتمت تو جات و اتوبوس رو هم گذاشتم بغلت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
20 فروردین 92 3:07
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه شاد باشی وسلامت
مامان حسین جون
20 فروردین 92 11:52
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120ساله بشی
مامان سونیا
20 فروردین 92 15:28
,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,* ,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0 ,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_ ,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},* ,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0 ,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_ ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ ,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ,,,,,,,,{_____________”_______} ~~~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~~
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
20 فروردین 92 23:43
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم