علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

برنامه سال 97

1397/1/18 12:29
نویسنده : مامان تربچه
275 بازدید
اشتراک گذاری

طبق عادت این دوسال اخیر اول امسال هم دوست دارم یه برنامه بزارم .

1- تلاش کنم بر ترسهایم غلبه کنم. و از ترس از آب شروع کنم. دوست دارم شناگر ماهری بشم نه برای قهرمانی بلکه برای سلامتی خودم.

2- بیشتر هوای خودم رو داشته باشم. و به سلامتی، خواب، تفریح خودم بیشتر اهمیت بدم.

3- بیشتر کتاب بخونم.

4- در مورد وسایل شخصی ام منظم تر باشم.

5- در امورات منزل منظم تر و بیشتر از قبل کمک بگیرم. و سعی کنم همیشه خونم نظم و تمیزی نسبی داشته باشه...نه اینکه از صفر به یک و از یک به صفر برسه.

6- با بچه ها و باباشون مهربونتر باشم.

7- کارهای اداره رو سر وقت و تمیز انجام بدم.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
18 فروردین 97 13:37
عالی موفق باشیدمحبت
مامان تربچه
پاسخ
ممنونم