علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

dad & mom

1392/11/2 12:56
نویسنده : مامان تربچه
139 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز عصر علی که تو عالم خودش بود و ما هم تو عالم خودمون اومد تو سالن یه اشاره به بابایی کرد و گفت دد یعنی بابا و یه اشاره به من کرد و گفت مام یعنی ماما. من یه لحظه حواسم رفت به علی و ذوق زده به بابایی گفتم می دونی چی داره می گه ؟ یعنی اینقدر ذوق زده شدیم دوتایی که حد نداره.

مهد کلاس زبان ندارن باید برم ببینم زبان تو برنامه هفتگی شون بوده یا نه. خلاصه خیلی شیرین بود. جایه خاله ریزه خای بیاد 1 2 3 رو دوباره بهش یاد بده. این دفعه حتما بهتر یاد می گیره.

پی نوشت: خاله ریزه چند ماهه نیومدی؟ خودت می دونی؟ فک کنم بیش از 4ماهه! دلمون تنگ شده خاله کی می یایی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله طاهی
2 بهمن 92 21:39
قربون علی کوچول موچولو و مامانش برم من ...... ایشالا سر فرصت خاله بش زبان یاد میده :-) .نه هنوز 4 ماه نشده ولی خیلی بیشتر از 4 ماه برام گذشته.................ایشالا می بینمتون به زودی.....مواظب خودتون باشین