علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 27 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

تصمیمات جدید من در سال جدید تحصیلی

1398/7/1 9:53
نویسنده : مامان تربچه
136 بازدید
اشتراک گذاری

ابتدای هر سال یه مروری بر افکار و تصمیماتم برای سال جدید میکنم و بعدش بایگانی میشه تا خدا داند کی از زیر خاک بیاد بیرون.🤭

البته خودم قسمت اولش رو خیلی دوست دارم اما برنامه ریزی برای هدف رو هیچوقت دوست نداشتم. چون همیشه از برنامه ام عقب می افتادم.

ولی حالا می فهمم اشکال از برنامه ریزی کردن نبود، بلکه از نحوه انجام اون بود. وقتی میایی برنامه بریزی ممکنه وقت اضافه هم بیاری، اما دریغ از اینکه فرصتها همچون ابر درگذرند. دوره پیش دانشگاهی یکی از معلما توصیه کرد یک ساعت آوانس آخر شب به برنامه ریزی مون بدیم برای کارهایی که در طول روز طبق برنامه پیش نرفتن. اما این قضیه الان برای من صدق نمی کنه یعنی کافی نیست. باید برای هر قسمت برنامه روزانه، یک آوانس بزارم چون حوادث غیر مترقبه کاری و زندگی زیاد پیش میاد😇

حالا بریم سر تصمیمات کبری خانوم.

1- واتساپ و نت محدودتر و برنامه ریزی شده تر!

2- وظایف کاری در اولویت بالاتر که واقعا به قول الهی قمشه ای شادی در انجام وظیفه است!

3- برنامه ریزی برای خواندن منظم زبان در این ترم که بسیار خفن تر از همیشه هست!

4- خواندن کتابهای مورد علاقه

 

اینا مربوط به اداره بود برای خونه برم همونجا فک کنم😆

 

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان پریمامان پری
1 مهر 98 10:03
آفرین بر این همه همت و پشتکار💐 ما که هر چه پیش آید خوش آید بودیم همیشه😅
عمه فروغعمه فروغ
1 مهر 98 19:25
موفق باشین