علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

مهرتان پر مهر باد

1398/7/1 9:18
نویسنده : مامان تربچه
142 بازدید
اشتراک گذاری

تابستون خدا نگهدار

کلاس چهارم سلام علیکم

تکیه کلام این چند روزه من بود به علی جون. خیلی از مادرا در طول تابستون یا شهریور یا حتی حداقل دوهفته آخر شهریور بچه ها رو به کتاب و درس نزدیک میکنن اما من نه فرصتش رو داشتم و نه علی همکاری لازم رو داشت. من هم دیگه از چند روز پیش با شوخی و خنده و آب و تاب دادن به شروع مدرسه و قوقولی قوقول روز اومد و باز آمد بوی ماه مدرسه و مدرسه ها واشده همهمه پیدا شده و اینا سعی میکنم تو علی ذوق و شوق ایجاد کنم هرچند محمد بیشتر ذوق زده میشه تا علی!🤩

صبح با محمد علی رو تا پای سرویس بدرقه کردیم. امیدوارم راننده سرویس بتونه هم سرویسی علی رو که با هم مشکل داشتن با یکی دیگه جابه جا کنه.

علی همسایه قدیم هم امسال این مدرسه ثبت نام کرده. خیلی دوست دارم با علی همکلاس بشه. هم تو بچگی باهم دوست بودن و هم من و بابا با مامان بابای علی دوستیم. خانواده خوب و با اصالتی هستن. علی که قیافه دوستش یادش نمیاد البته ببینن همدیگه رو حتما یادش میاد.

خدایا خودت کمک کن امسال رو به نحو احسن سپری کنیم و علی علاقه مند تر از قبل بشه نسبت به درس و کلاس و مستقل تر کارهاش رو انجام بده.

خدایا خودت پرستار محمد رو حفظ کن واقعا دست سومی برای من بوده و هست.

خدایا مثل همیشه لطفت را شامل حال همه بچه ها و مادرا کن!!!🙏

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان پریمامان پری
1 مهر 98 9:49
به سلامتی ان شاالله
قربون ذوق کردن محمد خوشگلم برم من 😘
مطمئن باش امسال چون هر دو تاشون بزرگتر و درنتیجه مستقل تر شدن و کمتر اذیت میشی به امید خدا.
خدا حفظشون کنه😍😘
چه خوبه که علی با دوست قدیمیش تو یه مدرسه ان😘
مامان تربچه
پاسخ
ممنون عزیزم.
محمد داشت با علی سوار سرویس میشد که من پیاده اش کردم. چقد بچه ها خندیدن😁