علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 18 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

فاینال کتبی

1398/9/21 11:59
نویسنده : مامان تربچه
144 بازدید
اشتراک گذاری

این ترم زبان رو چون می دونستم فاینال کتبی دارم و از طرفی دودل بودم اما ثبت نام کردم با این هدف که راهی که شروع کردم رو نیمه تمام رها نکنم بسیار با پشتکار شروع کردم. اما نگو از مشغله های وسط ترم کاری که رئیس بازنشسته پیش از موعد شد و رئیس جدید سر ناسازگاری گذاشت و تا تونست کار ریخت رو سرمون و با کشیدن مو از ماست وقت و انرژی مون رو گرفت. حالا این خودش مزایا و معایبی داره که تو یه پست دیگه تحلیلش می کنم اما خلاصه وقت خالی برای ما نموند برای مطالعه زبان و نیمه باقی مانده ترم رو می تونم بگم فقط رفتم سر کلاس. البته دوستش داشتم و دارم.... اما ضعیف بودم.

امروز هم برای اولین بار تو عمرم بدون آمادگی رفتم سر آزمون و نمی دونم واقعا نتیجه چی می شه...

حداقل یه ترم می خوام استراحت کنم محمدباقر خیلی ناراحت می شه میرم کلاس.

 

رئیس اومد

 

 

فعلا

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)