علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

نوروز 95

1395/1/17 9:02
نویسنده : مامان تربچه
185 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز 95 سپری شد. با مسافرت و مهمونی رفتن و مهمان داری. و اندکی درگیری سر ازدواج عمو ریزه. امیدوارم مشکلات رو به بهترین نحو حل کنند و در کنار هم به خوبی  وخوشی زندگی شون رو آغاز کنند.قطعا خودشون دوتا نقش اول رو در حل مشکل دارن.  دایی ها و زن دایی ها وبابایی و من و بقیه نقش های بعدی رو داریم در راهنمایی کردن و کمک کردن. آدمها گاهی هم به جای راهنمایی جهت حل مشکل خودشون مشکل ساز هم می شن. امیدوارم این مساله هم مرتفع بشه. من علی رغم میل باطنی درگیر این موضوع شدم و حتما این هم یک امتحان الهی هست. گاهی سنگ صبورم، گاهی شاکی ام از اینکه به کارهای خودمان و بچه ها درست زمان نمی زاریم، گاهی هم راه حلی که به ذهنم می رسه رو میگم... در کل زیاد دوست ندارم قاطی بشم چون نتیجه خاصی نداره. خودشون باید رو پای خودشون بایستند پس تو دلم از دیگران (دایی و زن دایی) و در عمل از همسر عزیزم خواهش می کنم من رو درگیر نکنن.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان پریمامان پری
29 اردیبهشت 98 10:44
همیشه شاد باشین