علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

خانه تکانی

1394/12/26 10:32
نویسنده : مامان تربچه
187 بازدید
اشتراک گذاری

به لطف خدا مدیریتم در امور خانه پیشرفت کرده و علارغم زندگی سنگینی که داریم نسبت به مدت ازدواجمون، مشغله کاری و غیر کاری زیاد بابایی و داشتن دو تا جوجه شیطون و دوست داشتنی که گهگاه مریض می شن، خونه بهتر از قبل داره جلو می ره. هر چند این مدت سابقه ام در امور خانه داری خراب شد توی جمع ولی مهم نیست. مهم اول از همه سلامتی و شادی خودم بعد بابایی و بچه ها است. حالا خونه ترگل و مرگل باشه چه بهتر.

با حجم زیاد کار خونه و وقت کمی که خونه حضور داشتم اون مدت کم هم خسته بودم یا مریض بودم یا مهمون داشتم یا مهمون بودم و بابایی هم اغلب نبود برای کمک به این نتیجه رسیدم که نیاز مبرم دارم به کمکی. خدا به لطف بی نهایت خودش یه خانوم خوب و فرز و تمیز و مهمتر از همه با ایمان سر راهمون گذاشت و کلی کمک حالم بود این ماه. خیلی از کارهای عقب افتاده انجام شد و کمی مونده.

علی از شنبه تعطیل شده و خونه باباجون و خاله در گردشه. محمد هم در خدمت عمه پری هست (یا برعکس).

دایی سه هفته هست که عمل کرده اما هنوز دستش خوب نشده و درد داره شدید.

پسندها (1)

نظرات (2)

biiitaaa
27 اسفند 94 19:57
اميدوارم سالي که پيش رو دارين.... آغاز روزايي باشه که آرزو دارين.... پيش تا پيش عيدتون مبارکاااااا...^___^ خيلي مشتاقم به منم سر بزنيد
مامان پریمامان پری
29 اردیبهشت 98 10:45
😍