علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

هنوز=الان

1393/2/3 12:46
نویسنده : مامان تربچه
165 بازدید
اشتراک گذاری

علی عزیزم وقتی می خواد بگه الان برام اینو بگیر یا الان این کار رو بکنیم بجای الان می گه هنوز.

علی: هنوز برام بستنی بخر هنوز 

من: لبخندقلب

 

مدتیه علی گیر داده برام 206 بخرین.

من: 206 اسباب بازی؟

علی: نه بزرگ باشه.

من: کجا بزاریمش؟

علی: تو حیاط

من: خوب نمی تونیم ببریمش بیرون که. اینجا خاک می خوره.

علی: اشدال نداره. بخرین.

من: باشه بذار یکم پول تو دستم بیاد می خرم.

 

نتیجه گیری:

دیروز عمو مجتبی اومد دنبالمون. علی از اونجایی که جلو بغل خاله نشسته بود، خوشحال بود. وقتی رسیدیم به سوپری که توپای بزرگ داشت و هر وقت از جلوش رد می شدیم جیغ و داد می کرد که برام از این توپا بخر ایندفعه برای خاله اش می گفت مامانم یکم پول بیاد دستش برام از این توپا بخره!خندهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله طاهی
6 اردیبهشت 93 11:15
اینارو میگی دلم بیشتر تنگ میشه صفو جون......علی کوچولوی خاله خیلی خیلی دوست دارم ....خیلی خیلی دلم برات تنگ شده :-* :-) عزیزم!!! ان شالله زودتر بیایی همدیگه رو ببینیم.