علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

شعار سال 1400

1400/2/6 13:05
نویسنده : مامان تربچه
167 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا این توفیق اجباری حاصل شده برای خوندن ارشد، چه برکاتی داشته.

چشمها را باید شست جور دیگر باید دید.

چه دروس جالبی چه استادهای خبره، آگاه و باحالی🙂

و چه همکلاسی های پرتلاش و با فکر و بازاریی🤭🤑

البته هر کاری بخواییم انجام بدیم نواقصی داره و این بستگی به ما داره تا چه حد تاثیر مثبت در هر شرایطی بگیریم و ازش درس بگیریم.

بعد از کلاسهای برخی اساتید کلی تو فکر می رم.

الان بعد از کلاس دکتر میگون پوری این شعار و برنامه به ذهنم رسید:

مطالعه کنم.

فیلم های خوب ببینم.

تفکر کنم.

یاد خدا کنم.

ورزش کنم.

غذای سالم تهیه کنم برای خودمون و مهمانهامون.

فیلمها و کتابهایی که استادا و بچه ها معرفی می کنن رو به مرور یادداشت می کنم تا تو برنامه بزارم

1- فیلم یتیم خانه ایران

در کارهای اداره کارها رو به موقع و کامل انجام بدم و کار امروز رو به فردا نندازم تا با خیال راحتتری به کلاسها و تکالیف در زمان باقیمانده برسم.

الهی به امید تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)