علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

به کجا چنین شتابان ای کرونا !!!

1399/2/13 10:43
نویسنده : مامان تربچه
152 بازدید
اشتراک گذاری

مدارس که از اول اسفند تعطیل شدن و تا آخر سال همینطوره. کرونا همچنان یکه تاز میدونه و هیچ واکسنی براش پیدا نشده. با گرم شدن هوا هم انگار نه انگار.

پیرو اون مادرای شاغل رو دورکار و بعد تعطیل کردن که برای ما فقط از وسطای اسفند تا آخر سال یه روز درمیون اجرا شد. آخرش با تمدید شدن قانون اون، چون موافقت مدیر رو میخواستن خودم پیشقدم شدم و با خود مدیر صحبت کردم و تعطیلی کامل تا آخر فروردین رو ازش گرفتم. برای اردیبهشت هم شیفتی کردن که هفته سوم نوبت من هست.

خیلی خوبه از این لحاظ که:

1- استرس بچه ها کمتره وقتی خونه هستم.

2- بهتر میتونم به درس و مشق علی کمک کنم.

3- نیازی به حضور پرستار نیست اونم تو شرایطی که حمل و نقل عمومی تعطیله و خطر شیوع این ویروس زیاده و هم برای خودش خطرناکه و هم ما.

4- برای بازسازی خونه خیلی کار داشتیم و داریم. از خرید لوازم جدید منزل گرفته تا کاغذ دیواری و پرده و کابینت و سینک و ....و از همه مهمتر به توافق رسیدن سر اونها😇

5- چققققدر کار عقب افتاده دارم ای خدا! کمی دوخت و دوزها رو انجام دادم اما روتختی خودمون که یک سالی میشه می خوام بدوزم هنوز مونده... ببینم این چرخ خیاطی راه میاد با ما یا نه!!!

6- بیشتر می تونم خونه مامان بمونم و بهش کمک کنم. همیشه دنبال یه فرصت مناسب برای کمک به مامان بودم خصوصا برای آشپزخونه که به لطف تعطیلات کرونایی و با کمک صدی جون گاهی خاله ریزه و مامان، صفر تا 99 آشپزخونه و انباری تمیز شد.یک درصد برمی گرده به جهاز خانوم خانوما که بعلت بارندگی نتونستیم ببریم تو حیاط و همه کارتونهاش رو برای ردیابی و قلع و قمع حشرات !!! باز کنیم.

7- تنوع اساسی برای بچه ها که بتونن حسابی با یاسین و آیلین بازی کنن هرچند سیر نمیشن!

 

اما واقعا از خدا می خوام این ویروس رو ریشه کن کنه. خیلیا به خاطر این ویروس جونشون رو و خیلیا هم نونشون رو از دست دادن!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)