علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

شیراز یا یاسوج یا شهرضا؟

1390/7/30 13:53
نویسنده : مامان تربچه
503 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون و آقا جون اومدن شیراز. یعنی خاله بزرگ رو آوردن شیراز. معلومه دلشون حسابی واسه دایی مهدی تنگ می شه.

فعلا توش موندن که بیان شیراز یا همون یاسوج بمونن یا اینکه برن شهرضا. اگه بشه عصری یه گشتی تو شهر میزنیم ببینیم خونه های اجاره ای وضعیتشون چطوره. آقا جون دوست داره اگه اومد شیراز خونه اجاره کنه اول. منطقی هم هست این تصمیم. (سلام خاله پری. احوال شما؟) شاید هم دوطبقه ای اجاره کردیم ما هم رفتیم توش. (دایی حاجی شما در چه حالی؟) هههههههههههه!!!!!!نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پري جون
4 دی 90 12:46
آش ماش به همين خيال باش!!!!! تاتي هم سر جهازي مامان جونشه...سر وسيله ها ميشينه و مياد..هههههههه
خاله جون
12 دی 90 14:52
سلام خاله ریزه خوشکل و با نمک من خییییییلی دلم برات تنگ شده. هی عکس و فیلمت نگاه می کنم و قربون صدقه ات میرم.
ناشناس
12 بهمن 90 23:11
سلام واااااااااااااااااای شما هنوز تصمیم نگرفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باباجون بالاخره کبری هم تصمیمشو گرفت، شما هنوز حیرون موندین خسته شدم بس اومدم نظرم نوشتم اگه اینقدر سخته خودم جاتون تصمیم بگیرم.