علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

راننده تاکسی حریص

1392/11/30 8:57
نویسنده : مامان تربچه
183 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز باید با همکارم می رفتیم یه شرکتی که دو کورس بیشتر راه نبود. خیلی خوش مسیر و سر راست. خلاصه. این همکار عزیز اصلا اهل تاکسی نیست. یا با آزانس یا با ماشین خودش می ره جایی. ما هم زنگ زدیم آزانس و با 2500رفتیم. برگشت از اشتراک همون شرکت یه آژانس برگشت گرفتیم و موقع پیاده شدن راننده از ما 5000 گرفت. بهش می گیم زیاد داری می گیری(حالا این همکار اصصصصصلا کرایه براش مهم نیست و اولین بار بود می دیدم اونم اعتراض کرد) می گه نه کرایه همینه می گیم موقع رفت اینقدر دادیم می گه رفت فرق می کنه ما هم گفتیم آره برگشت سر راست تر بود. خلاصه ازش اسم آژانس رو پرسیدم و صبحی زنگ زدم به آژانسشون و نرخ رو پرسیدم گفت 4000 تومان که البته همین هم زیاده اما لابد نرخشونه. خلاصه اعتراض کردم بهشون و اونا هم باقی پول رو گفتن می دیم شرکت (که در اینصورت یکمی زشت می شد چون ما از یا سازمانی رفته بودیم اونجا). گفتم من اونجا مشتری هستم و حالا حالاها هم نمی رم اونجا اما به این راننده تذکر بدین که با مسافر بعدی اینطوری نکنه!!!

بقیه پول رو نمی خوام اما دلم خنک شد و خوشحالم که از این حق کوچیک دفاع کردم. نزدیک عید که می شه واقعا بعضی از این راننده های شهر زیاده خواه می شن!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)