علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 19 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

دیدار با همکار مهاجر

1402/9/6 13:27
نویسنده : مامان تربچه
128 بازدید
اشتراک گذاری

طبق هماهنگی که همکار قبلا رییس انجام داده بود من و دوستم به همراه ایشان یه قرار ملاقات با همکار مهاجر گذاشتیم. ایشان بیش از یکسال هست که رفته کانادا و الان جهت همراهی خانوم و دختر کوچکش اومده ایران یه سر بزنه و برگرده.

بسیار راضی بود از شرایط شغلی و زندگی اش در اونجا. البته اصل قضیه این بود که ایشان بسیار قوی وارد شد. سطح زبان عالی، حسابداری عالی، دوره های بین المللی عالی و البته کمی شانس خوب که در نتیجه نیت خوبش بوده صد در صد. و توصیه اکید کرد برای یادگیری زبان.

کلی رفتم تو فکر که چقدر فسیل شدیم تو این اداره. برگشت به اداره هم برای اولین بار پس از مرخصی، کانتکت با رییس محترم داشتم. مشکلی در اتوماسیون پیش آمده بود که نامه های جدید ارجاع شده را نمایش نمیداد و ایشان شاکی بود که چرا مشاهده نشده + موارد دیگر در نقض صحبت های خودشان... به هر حال مهم نیست این نیز بگذرد. عطایشان را به لقائشان خواهم سپرد. این صحبت ها من را مصمم تر می کند برای رفتن. نه فرار از مشکلات بلکه ناراحتی از قدرندانستن و وقت را بیهوده هدر دادن.

و اما تا زمان رفتن:

        کارهای اداره را در اسرع وقت تحویل دهم تا زبانشان دراز نباشد. وسواس کمتر، سرعت بالاتر، مکالمه با مافوق کمتر، پیگیری و ارجاعات اتوماسیون بیشتر

        تمرکز بعدی زبان زبان زبان....

پسندها (1)

نظرات (0)