علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 19 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

مهاجرت واقعی

1402/5/8 12:54
نویسنده : مامان تربچه
133 بازدید
اشتراک گذاری

چند سالی هست که بابا مایل شده زندگی تو یه کشور دیگه رو تجربه کنه. یک زمانی چقدر برای ما سخت بود جابجایی به مرکز شهر که حکم مهاجرت داشت برای خودمون و اطرافیان، اما الان از مرزها هم گذشتیم.

روشهای مختلفی رو با جدیت بررسی کرده من هم از همکارانی که اطلاعات دارن مشورت می گیرم و هر از گاهی به بابایی می گم. یه مدت که با دوستش پارسا به من اصرار می کردن از طریق تحصیل بیا. اما واقعا با سه تا بچه با نیازهای مختلف نوجوانی و کودکی و نوزادی، شاغل بودن، ناراحتی های جسمی که بیشتر شده ، من چطور وقت و انرژی داشته باشم درس بخونم؟ که اولین قدمش هم اخذ مدرک آیلتس هست!! درسته دوست دارم اما این کافی نیست. دیگه نمی تونم از بچه هام بزنم. 

روش بعدی گرفتن ویزای توریستی کانادا و تبدیلش به کاری هست. به خاطر اینکه بابایی در اقدامی که برای اخذ ویزای فرانسه گرفته بود و رفیوز شد، اخذ این ویزا هم مشکل میشه. 

برای رفع رفیوزی باید زمان بگذره و دوباره اقدام کنه برای ویزای شینگن اروپا. با محاسباتی که کردیم و تجربه ای که از سفر هند داشتیم اگر بخواییم کل خانواده بریم هزینه زیاد میشه اما مایلیم همین کار رو بکنیم. بابا دیروز عصر با یه آژانس صحبت کرد گفتن چندتا رفیوزی فرستادیم اگر قبول شدن برای شما هم اقدام می کنیم (البته شرایطی گذاشته بودن برای کنسلی که باید کلی هزینه میدادیم، بابایی قبول نکرد و گفت اگه رفع نشد هیچی نمیدیم)

روش بعدی سرمایه گذاری تو اسپین هست که همکارم خیلی تحقیق کرده بود. یکی از گزینه های ما هم شد.

روش بعدی هم استارتاپ کانادا هست که این هم از گزینه هامون هست و با همکارم باهم میخواییم اقدام کنیم در نقس سرمایه گذار.

خدایا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کن و بهترین روش رو جلومون قرار بده.

همونطوری که به بهترین حالت ممکن همیشه همراهمون بودی.

آمین یا رب العالمین.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)