علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 20 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

دبیرستان شهید دستغیب

1401/3/26 11:17
نویسنده : مامان تربچه
184 بازدید
اشتراک گذاری

به توصیه معلمان علی دو روز مونده به آزمون علی رو که داشتم می بردم برای ثبت نام دبیرستان معارف تو خیابون خلیل (ثبت نام زاپاسی) بعدش بردمش دبیرستان دستغیب. یعنی از دیدن مدرسه خودم هم مثل علی جان شگفت زده شدم. محوطه عالی، کلاسها استاندارد، برخورد پرسنل عالی، چندتا دانش آموز تو حیاط چقدر مودب... در و دیوار مدرسه پر از عکس دانش آموزان افتخار آفرین تو حوزه قرانی، ورزشی، هنر و موسیقی

با علی جان تو محوطه قدم زدیم و باهم رفتیم تو راهرو. تو ویترین ها پر بود از کاردستی های بچه ها که فک کنم نصفشون رباتیک بودن. علی هم عاشق رباتیک دیگه ....

کلی علی از مدرسه خوشش اومد دیگه دید که تو اون مدرسه هم همش کتاب نیست فعالیت فوق برنامه هم هست.

خیلی دوست دارم حداقل یکی از بچه هام اونجا درس بخونن. همشون هم خوندن که چه بهتر.

و چقدر دل تنگ شدم برای دوران تحصیل خودم که چقدر علاقه مند به درس بودم ولی گاهی بدون امکانات مشاوره ای و جانبی و سر درگم ....

خدا رو شکر نتیجه هم خوب بوده تا الان. حداقلش داشتن خاطرات خوب از تحصیل و معلمان و دوستان همکلاسی و هم مدرسه ای. و البته خانواده عزیزم خصوصا مامان مهربون و بابای بی خیالم که همین بی خیالی اش واقعا نکته مثبتی بود برای نداشتن استرس برای من.

پسندها (1)

نظرات (0)