علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

تکان های نی نی

1393/10/10 13:31
نویسنده : مامان تربچه
219 بازدید
اشتراک گذاری

به لطف بی نهایت و همیشگی خدای مهربان، آز غربالگری دوم خوب بود. از اوایل بارداری متوجه خالی شدن یکدفعه ای حفره ای تو شکمم احساس می کردم که با توجه به تجربه ام سر علی حدس می زدم مربوط به نینی باشه. و البته درست بود چون تقریبا هر روز احساسش می کردم. این تکان ها از روی شکم مشخص نبود و حرکت واضحی هم نبود. بعد از ورود به چهار ماهگی حرکات مشخص تر شد و الان که 21 هفته هستم قشنگ می فهمم. حتی حرکتش گهگاهی از روی شکم قابل تشخیصه. هنوز برای بابایی نتونستم یکی از این حرکات رو شکار کنم. وروجک انگار می فهمه بابایی دست گذاشته فوری آروم می گیره و یا خیلی بواش تکون می خوره. مثل قایم موشک بازی!!محبت

هفته آینده به لطف خدا عازم حج هستیم کم کم باید به همکاران گرامی بگم!

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله طاهی
16 دی 93 22:12
آخی عزیزم، چه قشنگ. ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید خیلی دلم تنگ شده واستون علی رو ببوس از طرف من
خاله پري
21 دی 93 7:48
عسيسممممممم الان كه دارم اين پستو ارسال ميكنم خاله هاي نانازم مدينه هستن و احتمالا امروز فردا ميرن مكه ايشالا...از همين الان زيارت قبول عزيزاي دلم.. ايشالا سفر راحت و بي خطر و البته پر خير و بركتي داشته باشين و ما را هم از دعاي خيرتون فراموش نكنيد. قربون حاج علي برم من كه چه ناز و خوردني ميشه تو لباس احرام
مامان پریمامان پری
29 اردیبهشت 98 10:48
😍