علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

تصمیم سفر انفرادی به کربلا

1393/8/28 8:44
نویسنده : مامان تربچه
217 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی امسال تصمیم گرفته اربعین بره کربلا. بابا و عمو هوشنگ رو هم هوایی کرده. تلاشهای من در جهت انصراف بابایی کارساز نبود. از نا امنی خود سفر (تا برسد به آنجا از حضور پرشور داعش که خدا لعنتشون کنه) گرفته تا تنهایی خودم و نینی تو راهی و نگرانی از آینده و ...خلاصه هیچ دلیل آوردنی چاره ساز نبود حتی این حرفم که "من بهت اجازه نمی دم بری مگه فقط مردا می تونن به زنشون اجاره سفر ندن! من هم می تونم! " ولی متاسفانه در عمل نمی تونستم! به هر حل تصمیم گرفته بود و بلیط هم تهیه کردند. الان بیشتر نگرانی من بر می گرده به اینکه انفرادی می خوان برن! اونم بابایی که سرش درد می کنه برای ریسک!

خدایا به حق خون پاک شهدای کربلا همه زائران رو صحیح و سالم به خونه شون برگردون.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان پریمامان پری
29 اردیبهشت 98 10:49
قبول باشه