علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

تعویض شعبه+ تعویض ماشین

1393/4/10 9:00
نویسنده : مامان تربچه
173 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز شعبه بابایی دوباره عوض شد. این دفعه خودش خواسته بود هم به خاطر شلوغی بیش از حد شعبه قبلی و هم مدیریت نه چندان درست رئیس شعبه و عدم اطلاع کامل از قوانین. اومده نزدیک محل کار من. من شعبه قبلی اش رو دوست داشتم. چون هم تو مسیر برگشت خونه بود و نزدیک و خوش مسیر. هم اینکه پنجشنبه ها زودتر بر می گشت خونه. مواقعی هم که من ماشین رو بر می داشتم راحت می تونست برگرده خونه. ولی اینجا باید یه دور شمسی قمری بزنیم. حالا امیدوارم اینجا هم خوب باشه و راحتتره باشه و اینقدر به گردنش فشار نیاد. 

 

در راستای تعویض شعبه بابایی زده به سرش ماشین رو هم عوض کنه. نمی دونم این ماشین که از اول دست خودمون بوده چه خاری تو پای بابایی می کنه که می خواد عوضش کنه. حرفش هم اینه که می گه این ماشین کم کم داره می اوفته تو خرج و دوگانه است روغن سوزی داره و ماشین صفر یه چیز دیگه است و یه ماه دیگه یه تومن بیمه داره و بهانه و بهانه و  ... به هر حال من که این ماشین رو دوست دارم و نمی خوام عوضش کنه. هم دوگانه است و هم من باهاش راحتم برای رانندگی و فرمون هیدرولیک و ترمز abs داره و کلی هم از قیمتش می یوفته بخواییم بفروشیمش!!! تا ببینیم چی می شه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)