علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

الان علی

1390/2/5 8:31
نویسنده : مامان تربچه
305 بازدید
اشتراک گذاری

از الانت بگم که می تونی راه بری اما هنوز تعادل کامل نداری...

مامان و بابا و آیا و آآا و دد و بهه رو خیلی بامزه می گی...امروز صبح تا رسیدیم در خونه آقاجون گفتی آیا ( یا آاا) و ما کلی کیف کردیم....

شبا باید یه چند دوری تو اتاق غلط بزنی و هی نق نق کنی تا بخوابی اما دیر عصر به طرز شگف آور و شعف انگیزی اه اه کردی و تا سرت رو گذاشتم رو بالش و چند باز نازت کردم خوابت برد و من چه کیفی کردم... این از تو بعید بود آخه..

دیشب برای اولین بار با بابایی رفتیم مسجد و از خدا خواستم که پشت و پناهت باشه همونطوری که تا الان بوده...

مامان و آقا دلشون برات خیلی تنگ شده...

من برم که کلی کار دارم.... بوس بوس

پسندها (1)

نظرات (2)

سارا
5 اردیبهشت 90 8:41
شروع وبلاگ نوشتنتون مبارک موفق باشی از وب دخمل من هم دیدن کنید
خاله پري
5 اردیبهشت 90 8:47
قربون خاله برم الهي. دلم براش يه ذره شده. البته تاتي هم خيلي بهانه شو ميگيره من هي بهش ميگم ولش كن موهاتو ميكشيد، ميزدت. كلا" پسر خشني بود بهتر كه رفت.