علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

پوشیدن دمپایی و کفش

1391/9/16 10:48
نویسنده : مامان تربچه
182 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز نمی دونی کدوم لنگه رو با کدوم پات بپوشی. نمی دونم چرا بر حسب تصادف هم که شده یه بار درست نمی پوشی. هفته قبل داشتی می رفتی دسشویی که دیدم اشتباه پوشیدی و وایسادی با تعجب و تفکر یه کم نگاه پات کردی و درآوردی درست پوشیدی. من هم ذوققققققققققناک!!!! باید می دیدی. کلی بوست کردم..... اگه این شیرین کاری هات نبود که تا الان از خستگی کار و خونه و ترو خشک کردن دق کرده بدم... خدا حفظت کنه عسیسم...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله طاهی
16 آذر 91 18:59
الهی که من قربون خاله خشگل خودم بشم .............دلم کلی برات تنگ شده عزیزم.....مامان صفو بیشتر مواظبش باش، عکس هم بذارررررررررررر لطفا دلم براش تنگ شده منتظرمااااااااا


باشه عزیزم. تو هم خوب درست رو بخون. مراقب سلامتی جسم و روانت هم باش عزیزم. چی گفتم!!!منظورم این بود که در جمع دوستان بسیار درس خون یه موقع استرس الکی و انرژی زدا جسم و روانت رو پریشون نکنه حاله(علی به خاله می گه حاله)
خاله پري جوننننننننن
3 دی 91 7:34
قربون خاله خوشكل و نازم برم من....دلم برات يه ذره شده و البته تاتي هم همش ميگه بريم خونه علي...
دمپايي تاتي را هم كش رفته بودي گلم...ولي من و تاتي در يك اقدام انقلابي ازت پس گرفتيم....هههه


عسلم دمپایی قرمز دوست داره خو