علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 25 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

دلخوری و ناراحتی همچنان بعد از 13 ماه!!!

1396/5/14 8:27
نویسنده : مامان تربچه
195 بازدید
اشتراک گذاری

13 ماه از جدایی نادر از سیمین ما می گذره. خانواده نادر ناراحت و دلخور هستن. از خانواده سیمین اطلاع دقیقی ندارم. حتما اونا هم ناراحت هستن اما مشغول فرستادن سیمین به خانه بختش هستن. بارها این علاقه به این سوژه رو از مامان سیمین و از خودش(البته غیر مستقیم) شنیده و درک کرده بودم... حالا خدا رو شکر اگه از نادر ما جدا شد، به نادر خودش رسید و دیگه حرف و حدیثی نیست که نادر بختش رو بست...آنقدر حرفه ای عمل کردن به نظرم که توجه نادر خودشون و خانوادش مجددا جلب شد!!!

فردا شب جشن عقدشون هست و گویا 17 مرداد عروسی. دایی زنگ زد به آقای پدر. اولش جواب نمی داد ولی من گفتم جواب بده خوب نیست اینطوری بی احترامی میشه. دعوتمون کرد برای عقد (با همون روش خودش و ادبیات کلامی خودش وقتی که حالش نرمال و خوب هست) اما بابایی خییییلی ناراحت شد و کلی خودش رو کنترل کرد که چیزی نگه و محترمانه اما سرد جواب داد. از این کنترلی که بابایی تو کلامش داشت خیلی خوشحال شدم. آفرین باباییبوس

ان شالله خوشبخت بشن و آرامش به این طرف برگرده. کینه ها برطرف بشه! و کیس خوب و مناسب انتخاب بشه و قدم بزاره جلوسوال

تجربه های خودم:

0- بیشتر فکر منطقی کنم.

1- بیشتر به طرز فکر و برداشت های خودم اعتماد کنم.

2- بیشتر روی حرف خودم بمونم.

3- حداقل ممکن وارد مسائل دیگران بشم (اگر هم کسی خواست مرا وارد کند اجازه ندم) خودم به اندازه کافی دغدغه و مشکلات دارم.

4- بیشتر با بچه هام خوش باشم.

5- به سلامتی خودم و بچه هام بیشتر اهمیت بدم.

6- یه موضوعی رو کش ندم و نزترم کش بدن حداقل تو ذهن خودم و برای خودم. دیگه رهاش کنم.

7- طوری رفتار کنم که کسی اجازه نداشته باشه هر جور دلش می خواد با من رفتار کنه!!!

8- احترام دیگران را داشته باشم تا اونا هم احترام من را نگه دارن(اغلب اینطور بوده ولی برعکسش نه)

9- رفتم رو به خونه دایی به حداقل برسونم! حداقل!نه

10- بیشتر شاد باشم!محبت

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان پریمامان پری
8 آذر 97 13:03
خوشبخت بشن
و انشاالله یه مورد مناسب هم قسمت حاجی شما بشه
مامان تربچه
پاسخ
ممنون ان شالله