علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

چه زود گذشت

1390/3/2 9:07
نویسنده : مامان تربچه
300 بازدید
اشتراک گذاری

انگار همین دیروز بود که هی می رفتم نی نی سایت قسمت حاملگی هفته به هفته و نگاه می کردم ببینم تاتی نباتی الان چه شکلی شده تو شکم مامانش. بعد از حاملگی خودم هم تو رو دنبال می کردم اونجا. حتی بعضی وقتها هفته ای چند بار می رفتم و انتظار می کشیدم ماه آخر بشه و تو کامل شده باشی... بعد از به دنیا اومدن تاتی  برای اون سال اول رو دنبال می کردم و تو رو تو هفته به هفته... و انتظار می کشیدم به دنیا بیایی و بپری تو بغلم.بعد از تولدت هم هر موقع وقت می کردم بخش سال اول رو برای تو دنبال می کردم تا چیزایی که یادگرفتی رو با اون مقایسه کنم. امروز رفتم بعد چند ماه دوباره یه سر بزنم و یه مقایسه ای بکنم اما دیدم تا سال اول بیشتر ننوشته و تو عزیز دلم به لطف خدا بزرگ شدی و مردی شدی برای خودت و نزدیک دو ماه از یکسالگی ات گذشته...واقعا چه زود گذشت...البته یکم سخت گذشت ولی خدا رو شکر می کنم که پشتیبانت بود...مهم همینه که تو سالم و ناز و شیطون و بلا هستی....از خدا می خوام که از این به بعد بیشتر به ما تونایی بده و از باهم بودنمون بیشتر لذت ببریم...

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله پري
5 خرداد 90 11:36
قربون خاله نازم برم. ديگه آقايي شده برا خودش. انشاالله خدا هميشه پشت و پناه تو و مامان و بابايي باشه گلم.
مامان پریمامان پری
28 اردیبهشت 98 15:18
عزیزم