علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 17 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

اتاق مشاوره خانگی

1398/11/28 12:57
نویسنده : مامان تربچه
212 بازدید
اشتراک گذاری

برای خونه تکونی امسال کلی فک کردم چجوری شروع کنم و از کجا...خلاصه یه روز استراحت بعد ماموریت رو گذاشتم برای شروع. بعد از اینکه بابایی رفت سرکار من دیگه نخوابیدم و قبل از بیدار شدن بچه ها شروع کردم...

اولین جا و راحت ترین جا برعکس توصیه نویسنده "قورباغه ات را قورت بده" اتاق علی جون بود.دلیل دیگه اش هم مشغول کردن علی بود با تکالیفش که دیگه بهونه نداشته باشه.

و اتاق آماده شد برای مطالعه و مشق و فکر و ...

خلاصه علی جون وسط اتاق تمیز خلاقیتش گل کرد. با انتقال دو صندلی و میز پذیرایی و قرار دادن چند تا مجله روسی و انگلیسی و روزنامه روی میز برای ارباب رجوع، الان اتاقش شده اتاق مشاوره خانواده، املاک، ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند....

و مشاور ما هم کسی نیست جز جناب علی خان...

مشتری فعلی و شاید اول و آخرش هم اینجانب...

فعلا یک جلسه وقت گرفتم و از نظراتش استفاده کردم در زمینه اینکه چطور خشونت بین دو پسرم را مدیریت کنم...

و ایشان نظرات ارزشمندی در اختیارم گذاشتن...

پسندها (5)

نظرات (0)