علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 12 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

چی میشه آقا منو کفتر گنبد کنی راهیه مشهد کنی

1398/6/20 12:13
نویسنده : مامان تربچه
229 بازدید
اشتراک گذاری

پس از پایان تابستان پر مشغله خانواده ما دهه آخر شهریور خدا بخواد کمی سرمون خلوت شده. هر کی به نوعی در گیر بود.

بابایی در کنار درگیری های شغلی اش بعد از اسکان و ارسال خواهر زاده اش سر کار و جاگیر کردن یک پدیده جامگیر! در شیراز و به دنبال اون ایجاد انگیزه دادن و کار جور کردن و خانه جور کردن و جابجایی عمه بزرگه بود. این قسمتی از مشغله اش بود. جابجایی عمو هم خانی بود برای خودش با پیگیری عمه و آنا و آغا جهت بلند نمودن مستاجر قبلی به ظاهر بی خیال و در باطن خدا داند!!!

علی رو کلاسهای کار آفرینی، ووشو، نقاشی و زبان گذاشتم که خودش هم به ترتیب همین امتیاز ها رو به این کلاسها داد و مصر بود که تابستون بعدی کلاس با رتبه آخر حذف میشه!!! اینجور پسر علاقه مند به درش و مشقی دارم من!!! نمی دونم آیا ژنی از خود من کلا به ارث برده یا همه شون مغلوب بودن!!!

خودم درگیر اداره و خانه و مهمان عزیز نه یه شب و دو شب بلکه سه ماهه و ایاب و ذهاب علی به کلاسها و لکنت!!!! محمد باقر و کلاس زبان خودم بودم...

خلاصه تابستونی فرصتی برای مسافرت چند روزه راه دور پیش نیومد تا اینکه اردوی شش روزه مشهد از طرف کلاس کار آفرینی برای علی اینا گذاشتن که با دودل بودن و نگران بودن و اینا کل کل کردم تا روز جلسه اولیا مربیان توکل بر خدا کردم. مادرا هم می تونن برن اما من مشکل مرخصی گرفتن دارم و داداشش و مسافت دور و مشکلات جسمی و کمر درد و ... اما خیلی دلم هوا کرده برم خیلی....

باباش هم که کاملا موافق بود که بره و یه تجربه ای بشه براش و کم کم یاد بگیره مستقل بشه.

خلاصه جوجه ما امروز ساعت 2 در پناه حق عازمه. دیروز براش ساک بستیم قبول نکرده و چمدون عروسی مون رو بابا تعمیر کرد و وسایلش منتقل شد تو چمدون.

خدایا توکل به خودت

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش

می سپارم به تو از چشم حسود چمنش

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان پریمامان پری
20 شهریور 98 14:12
عزیز دلم زیارت قبول 😍🌸 ان شاالله به سلامت بری و برگردی قربونت بشم😘 دیروز به من میگفتی خاله کاش میموندی منو بدرقه میکردی قربونت بشم که مشغله زندگی و کار نمیذاره هیچ موقع اونجوری که باب میل بچه هاست عمل کنیم.😘..گفتم به امید خدا برگشتی میایم زیارت قبولی البته هر روزی که تونستیم میایم..چون بازم مشغله هست و جابجایی و...  خدا پشت و پناهت عزیز دلم ... ان شاءالله که نایب الزیاره باشی عزیزم ..ما هم دلمون لک زده برا مشهد و حیف که قسمت نمیشه انگار💐...