علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

روز معلم

1398/2/11 9:32
نویسنده : مامان تربچه
184 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام.

روز معلم فردا هست اما امروز تو مدرسه برای علی اینا امروز جشن میگیرن.

بر خلاف سالهای گذشته امسال برای این موضوع خیلی راحت بودم و با همکاری اکثر مادران نفری 50 تومن گذاشتیم و نمایندگان کارت هدیه خریدن.

یاد سالهای قبل می افتم کلی نفس راحت میکشم که چه ماجراهایی داشتیم بیشتر هزینه می کردم و علی هم گلایه مند تر که کادوی فلانی بزرگتر بود و گلش اینجوری بود و ...

حالا برعکس امروز صبح رفتم تغذیه بزارم تو کیفش دیدم خودش یه نقاشی کشیده و تو پاکت گذاشته و با یه مشت شکلات گذاشته تو پلاستیک ببره برای خانم معلمش😍 بدون اینکه من نقشی داشته باشم...خدایی مدارس دولتی بچه ها رو کم توقع تر و عاقل تر بار میارن...

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان پریمامان پری
11 اردیبهشت 98 9:45
قربون علی خشگل و نازم برم
ماشاالله چه عاقل و فهمیده😘😍
مامان تربچه
پاسخ
این هم در پاسخ به مکالمات مامان باباشه "ای وای چرا از اونجا نرفتیم؟ ا فلان جا یادمون رفت؟ کاش از اون مسیر می رفتیم فلان کار رو هم تو راه می کردیم!!!و...."
مامان پریمامان پری
17 اردیبهشت 98 10:29
فکر کنم این جواب کامنت پست بعدیم هست خانم مهندس
ربطی به این پست نداره...😜
مامان تربچه
پاسخ
بله😂
وقتی بخوایی در سریعترین حالت کاری رو انجام بدی نتیجه اش هم جابه جا میشه😅